ODDER
FORSIDEKALENDERINTERN

MIX-HOLDET

Vores Mixhold er for medlemmer, der kun ønsker at træne dele af vores konkurrenceprogram. Der kan være flere årsager til, at nogle medlemmer ikke ønsker at træne hele programmet - det bla. sklydes hunderace eller skader.

Der er på holdet focus på vores lydighedsprogram og næsearbejde.

Mixholdet træner om lørdagen fra kl. 0900 til kl. 1000 med opstart, lørdag den. 19. marts 2022. Frem til sommerferien trænes der om lørdagen, så deltagere kan blive og deltage i lørdsagtræningen. Efter sommerferien træner holdet om mandage fra 1700 til 1800, for at åben mulighed for to træningspas i klubregi om ugen.

Der bliver arbejdet med finpudsning af vores lydighedsøvelser og vi arbejder målrettet på passiv markering og feltsøg.

På holdet afholder vi små interne konkurrencer og der vil også blive mulighed for at konkurrere mod andre medlemmer.

For at deltage på holdet, skal man være medlem af foreningen og have gennemgået vores lydighedskursus. Der bliver talt teori på holdet og vi arbejder frem imod, at deltagerne på holdet selv kan tilrettelægge og gennemfører træning og udlægning af øvelser.