KØBENHAVN
FORSIDEAktivitetskalenderKlubtøjINTERN
Topbanner

Dansk Politihundeforening træner vi efter filosofien om at skabe glade hunde og kompetente hundeførere og benytter positive metoder til at nå vores mål. Uddannelsen af vores hunde er forankret i praktisk politihundearbejde og følger stort set kravene for politiets godkendelsesprøve for deres kommende patruljehunde.
Vi har i foråret 2024  oprettet et Hvalpehold der starter d. 20. februar. Læs mere om hvalpetræning.  - Tilmelding her.

Bemærk, vi på ingen måde accepterer brug af pighalsbånd, strøm eller andre aggregater, som under træningen kan påføre hunden et ubehag/smerte. Det vil medføre en advarsel og ved gentagelse bortvisning og mulig eksklusion fra Dansk Politihundeforening, hvis det ses eller på anden måde kan sammenkædes med træning i vores afdeling.
Under træning skal benyttes løs låst kæde, fast halsbånd eller sele.

NYHEDER & INFO

KONTAKT OS

Du er velkommen til at kontakte os!

Find os på et kort
formand@phkbh.dk