ODDER
FORSIDEKALENDERINTERN
Om foreningen:

"Dansk Politihundeforening Odder Afdeling" i daglig tale Odder PH har iksisteret i byen siden 1945. På trods af navnet, så består størstedelen af vores medlemmer af civile, der dyrker hundetræning som konkurrencesport, eller som bare gerene vil aktivere deres hunde og have en lydig hund.

Vi er en relativ lille klub, men har alligevel gjort os bemærket ved Danmarksmesterskaberne flere gange, hvor vi både har taget gulv, sølv og broncemedaljer hjem til Odder.

Odder PH's medlemstal svinger mellem 30 og 50, herudover afholder foreningen, hvert år, hvalpe- og lydighedshold for ca. 30 hundeejere i lokalområdet.

Vi kan findes på vores hjemmeside: odderph.dk og på facebook, hvor vores opslag ses af mere end 1000 brugere.

Vores situation:

Odder PH har de seneste 30 år holdt til på Rude Havvej 21 C, hvor vi har haft vores klubhus og træningsbane.

Da Odder Kommune udstykkede området til erhverv måtte vi flytte træningsplads og klubhus til et nyt areal, der ligger et par 100 meter længere ud af stikvejen. Flytning af klubhus, etablering af parkeringsplads og anlæggelse af ny træningsbane har tæret på foreningens økonomi og vi søger derfor lokale virksomheder, der vil støtte hundesporten i Odder.

Af aktuelle projekter har vi en grusvej, der skal hæves, fordi den oversvømmes og derved bliver ødelagt. Vi er ved at etablere en miljøbane, hvor medlemmer og kursister kan træne hundenes motorik, styrke og miljø. Denne miljøbane skal indhegnes og der skal laves flere "aktiviteter" til hundene, hvilket vi ikke har financering til.

Vi søger derfor sponsore, der vil støtte hundesporten i Odder.

Hvis din virksom har mulighed for at hjælpe os, eller I har spørgsmål, så er I meget velkommen til at kontakte vores formand,
Peter Holm,
Tlf. 31441915