OMRÅDE 5
FORSIDEBlanketterGallerierINTERN

DANSK POLITIHUNDEFORENING
Område 5  v/områdeleder Ulla Petersen, Egebjergvej 8, 4800 Nyk. F.  Mobil: Tlf.nr. 25181686. Mail: upete@guldborgsund.dk
                                                                                                                                                                                                                                       Nykøbing den 11/10 2023

Til hundefører, dommer, figuranter, tilrettelægger og lokalafdelinger

Unghundeoprykning den 29. oktober 2023

Efterårets unghundeoprykning afvikles i henholdsvis Slagelse og Vordingborg. Med 9 hunde i Slagelse og 7 hunde i Vordingborg.

Jeg ønsker, alle held og lykke på dagen, og jeg håber alle kommer hjem med en god oplevelse. HUSK resultathæfte og startgebyr 200 kr. Det er Dennis de Fries der har udarbejdet oplægget.

Praktiske oplysninger
Mødetid: Dommer, figuranter og hundefører møder kl. 7.00, hvis I ikke hører andet fra tilrettelæggeren.

Mødested: Slagelses klubhus, Parcelgårdsvej 1, 4200 Slagelse
Tilrettelægger: Ulf Larsen i samarbejde med Lasse Daugaard. Overdommer: Jørgen Hansen

Hundeførere: Holbæk: Allan Pedersen, Lars Kobbernagel og Marianne Priess. Slagelse: Dorte Dam. Kalundborg: Peter Engsvang, Henning Hededal Bonde. Østsjælland: Claus Severin Jensen, Ib Hasemann Rydèn, Maibrit Gyring-Nielsen.

Dommere: Slagelse: Ulf Larsen. Kalundborg: Pia Christiansen. Østsjælland: Axel Ahm, Karsten Nielsen

Figuranter: Holbæk: Michael Karlsen, Line Josefine Brix. Slagelse: Martin Bergkrantz, Tommy Olsen. Kalundborg: Bjarne Bo Hansen. Østsjælland: Sif Schrøder.

Thomas Holmegaard er tilmeldt som godkendt 11´er figurant.

Mødested: Vordingborgs klubhus,
Tilrettelægger: Dan Devantier. Overdommer: Svend Erik Langhoff Hansen

Hundeførere: Maribo: Birgit Mandrup-Poulsen. Nakskov: Pia Wolff-Sneedorff. Næstved: Helle Bejrholm, Henrik Gehlert, Benny Petersen, Hanne Pedersen. Vordingborg: Hans Hartvig Jessen.

Dommere: Maribo: Henrik Pedersen. Nakskov: Boye Holm. Næstved: Georg Pedersen, Leo Sørensen.

Figuranter: Maribo: Henrik Hansen. Nakskov: Johnny Raahauge. Næstved: Asger Christensen, Lyal Dumlu, Ruth Dræberg, Lars Olesen.

Claus Pedersen er tilmeldt som godkendt 11´er figurant.

Bedste hilsner

Ulla Petersen, DPH område 5