OMRÅDE 5
FORSIDEBlanketterGallerierINTERN

DANSK POLITIHUNDEFORENING

Område 5 v/områdeleder Ulla Petersen, Egebjergvej 8, 4800 Nykøbing F. Mobil: Tlf.nr. 25181686. Mail: upete@guldborgsund.dk

Nykøbing 16/8 2022

PATRULJEUDTAGELSE SØNDAG DEN 4. SEPTEMBER 2022

Søndag den 4/9 2022 afvikles årets Patruljeudtagelse. Udtagelsen afvikles i henholdsvis Holbæk og Østsjælland.

Konkurrenceleder i Holbæk er Niels Thim og overdommer er Jan Lindegaard.

Konkurrenceleder i Østsjælland er Ejvind Willaa og overdommer er Inge Jørgensen.

Hundefører, dommer og figuranter møder i den afholdende klub. Mødetidspunkt er for alle kl. 7.00, såfremt tilrettelæggeren ikke melder andet ud.

Mødested PH Holbæk: Kalvemosevej 5, 4300 Holbæk

Mødested PH Østsjælland: Bråbyvej 79, 4690 Haslev

Hundefører Holbæk: Tina Kværnø, Leo Sørensen, Jesper Kragh Hansen, Lisbeth Dahl, Gitte Skov Larsen, Marianne Larsen og Hans Jørgen Olsen.

Dommere Holbæk: Bodil Hansen, Helle Bejrholm, Dennis de Fries og Karina de Fries.

Figuranter Holbæk: Benny Pedersen, Henrik Gehlert.

Hundefører Østsjælland: Mille Hansen, Maria Hansen, Ulla Petersen, Jan Larsen, Palle Bo Hansen og Jens Christian Nielsen.

Dommere Østsjælland: Boye Holm, Svenderik Hansen, Robert Pedersen, Hans Harvig Jessen og Bjarne Per Olsen.

Figuranter Østsjælland: Knud Pedersen, Henrik Pedersen og Kim Skov-Løvendahl.

Bedste hilsner

Ulla Petersen