SLAGELSE
Tilmelding Lydighed

Tilmelding Konkurrence

Alle hundeførere i område 5
inviteres hermed til træningsweekend:

Der vil blive arbejdet med PH programmet fra kårings- til vinderhunde.
Træningen vil blive tilrettelagt med en praktisk og individuel tilgang og i mindre grupper efter niveau.
Weekenden vil også indeholde et foredrag om forebyggelse af skader på hundens bevægeapparat.
Der er plads til 40 hundeførere og tilmelding foregår efter først til mølle princippet.

Instruktører bl.a.:
Michael Kronborg, Lasse Daugaard, Dennis de Fries, Eva Pedersen og Tove og Kurt Verup.

Indkvartering:
Sildestruplejren, 4872 Idestrup, Falster.
Ankomst: Fredag kl 16-17. Afslutning: Søndag ca. kl. 14:00.

Praktisk: Medbring sengetøj (inkl. dyne/pude) og lagen og alt hvad du og hunden i øvrigt har brug for.

Forplejning:
Fuld forplejning inkl. vand, øl og vin ad libitum

Tilmelding:
gmslarsen0706@gmail.com
Oplys: Dit navn, forening, hundens race, alder og klasse (kun 1 hund pr. fører). Dertil må du meget gerne angive særlige udfordringer og/eller ønsker.

Pris:
Kr. 800,- (tilmelding er gældende, når beløbet er overført til MobilePay 60675506)

Spørgsmål og kontakt:
Gitte Skov Larsen, e-mail: gmslarsen0706@gmail.com eller tlf. 60675506

Med venlig hilsen og på gensyn,
Ulla Petersen (Nyk), Jan Larsen (Nyk), Johnny Sarka (Ring), Jan Petersen (Ring), Gitte Skov Larsen (Næs)