HOLBÆK
FORSIDEEftersøgningstjenestePraktisk infoGallerierINTERN
Dansk Politihundeforening Holbæk Afdeling - LYDIGHEDS – OG  BEGYNDERKURSUS (+Hvalpemotivationskursus)

På træningspladsen, Kalvemosevej 5, 4300 Holbæk.

Kurset er for alle hunderacer, uøvede/øvede, voksne/unghunde og hvalpe fra 8 uger.  Pris: 750,00.
TILMELDING ER BINDENDE, NÅR BELØBET ER INDBETALT.

Der kræves IKKE stambog og alle hunde er meget velkomne.

Hundeføreren SKAL minimum være 16 år gammel.

De sidste 18 kurser er blevet lukkede pga. overtegning.
Tilmelding til kurset noteres først hos os når der ER betalt - og dette skal således ske SENEST 1 uge før kursus starter - og dette hvis kurset ikke er overtegnet på dette tidspunkt! Så anbefalingen er: betal straks når du melder din hund til, så du er sikker på at få plads.

Har man ikke betalt på forhånd forbeholder vi os retten til at give pladsen til andre kursister ved mulig overtegning

Opstart torsdag d. 15. august 2024 kl. 19:00.
Efterfølgende træning hver tirsdag og torsdag kl. 19:00.
10 trænings pas - af hver på ca. 1 time
Diplomtest - lørdag d. 14/9-2024 (den 10. gang), som er et tilbud og er helt frivilligt - men det er en både sjov og lærerig dag, hvor du kan se, hvor langt din hund er kommet.

Medbring Vaccinationsattest samt bevis for lovpligtig ansvarsforsikring ved indskrivningen.
Også selvom det er oplyst ved tilmelding.
Læs mere om DKK's vaccinationsregler her.

Der kan blive taget billeder under forløbet, som udelukkende vil blive brugt til vores Facebook side og hjemmeside.

Der inddeles i hvalpehold fra 3 mdr., unghunde og voksen hold passende aldersmæssigt/racemæssigt.
Uddannede instruktører.
Tilbud om afsluttende ”Diplomtest”, samt mulighed for videre træning inden for politihundesporten. (Kræver udtagelse og at hunden er stambogsført og blandt de "egnede" racer).

Træningsgebyr, kr. 750, bedes indbetalt på foreningens konto samtidig med tilmeldingen:
Registreringsnummer. 1551
Kontonummer       1828363

og anfør dit for- og efternavn som tekst - og  udfyld derefter tilmeldingsformularen.

Evt. betaling via MobilePay på nummer: 74377 - husk at skrive hvem der betaler i teksten

Evt. spørgsmål kan stilles til Jeanett Petersen 2892 6949

Tilmeld dig her