HOLBÆK
FORSIDEEftersøgningstjenestePraktisk infoGallerierINTERN
Dansk Politihundeforening Holbæk tilbyder lydighedstræning på Kalvemosevej 5, 4300 Holbæk.

Lydighedstræning er for alle hunderacer fra 8 uger og opefter, og kræves ingen stambog.

Hundeføreren SKAL minimum være 16 år gammel.

Opstart torsdag d. 15. august 2024 kl. 19:00.

Efterfølgende træning hver tirsdag og torsdag kl. 19:00.
10 trænings pas - af hver på ca. 1 time
Den 10. gang er en diplomtest, som er et tilbud og helt frivilligt.

Tilmeldingen noteres, når beløbet er betalt og senest 1 uge før kursus start.
Har man ikke betalt på forhånd forbeholder vi os retten til at give pladsen til andre kursister ved mulig overtegning.
TILMELDING ER BINDENDE, NÅR BELØBET ER INDBETALT.

Træningsgebyr, kr. 750, bedes indbetalt på foreningens konto samtidig med tilmeldingen:
Registreringsnummer. 1551
Kontonummer

og anfør dit for- og efternavn som tekst - og udfyld derefter tilmeldingsformularen.

Evt. betaling via MobilePay på nummer: 74377 - husk at skrive hvem der betaler i teksten
Evt. spørgsmål kan stilles til Jeanett Petersen 2892 6949

Medbring Vaccinationsattest samt bevis for lovpligtig ansvarsforsikring ved indskrivningen.
HUSK at undersøge, om din forsikring gælder ved lydighedstræning - vi har været ude for at enkelte forsikringer ikke har denne ydelse tilknyttet deres udvidede forsikring.
Også selvom det er oplyst ved tilmelding.

Læs mere om DKK's vaccinationsregler her.

Der kan blive taget billeder under forløbet, som udelukkende vil blive brugt til vores Facebook side og hjemmeside.

Tilmeld dig her