RINGSTED
FORSIDEPOLITIHUNDETRÆNINGKONTAKTOM KLUBBENLINKSINTERN

Links:

Vi har på denne side indsat nogle links, som vi kan anbefale dig at kigge på:

Netdyredoktor: www.Netdyredoktor.dk  Et forum hvor du kan finde gode råd omkring din hund og læse om erfaringer fra praktisk hundehold.

Nedenstående findes en oversigt over Ringsted Politihundeforenings samarbejdspartnere.

Vi har et rigtigt godt samarbejde med flere virksomheder i Ringsted området, hvor vi har mulighed for at træne Spor, rundering, stop og lignende øvelser, både udendørs og i vinterhalvåret indendørs (i byggemarkeder, haller og lagerbygninger). Det vil vi gerne takke vores samarbejdspartnere for.

Også mange tak til :

DA Byg & Anlæg v/Dennis De Fries hjemmehørende i Ringsted. Dennis sørger for at undervise os andre i foreningen i, hvordan man håndterer en hammer og bruger samme til at slå søm i med uden at komme til skade :-)

Står du og har brug for, at anskaffe eller må aflevere din hund eller kat til et dyreinternat, findes en side der fortæller om blandt andet dyreinternater i Danmark, hvor de ligger, m.v. Se siden hér: Danske Dyreinternater.

Ok Benzin støtter Ringsted Politihundeforening!

Ønsker du også at støtte os, så tilmeld dit OK kort til aftalen.

Kontakt os for hjælp