AARHUS POLITIHUNDEFORENING
FORSIDETræningsholdINTERN
Lydighedsholdet i Aarhus Politihundeforening er, ligesom ved hvalpekurset for alle større brugshunde racer (Schæfere, Malinois, Rottweilere, Labrador, Doberman har fortrinsret) fra 6 måneder og opefter.

Træningen foregår i typisk 10 uger og kan afsluttes med en lydighedsprøve.

Når lydighedsprøven er bestået, er den adgangsgivende til det næste hold i Aarhus Politihundeforening.

På lydighedsholdet vil der være fokus på både den individuelle træning samt den mere generelle træning. Der vil blive lagt vægt de grundlæggende lydigheds øvelser i PH’s konkurrence program (lineføring, fri ved fod, afdækning, spring, apportering, spor og grundlæggende byttedrift).

Der er pt. ikke planlagt holdstart. For yderligere information, kontakt træningsleder Brit Balle, tlf. 21 25 18 60, eller send en mail til bestyrelsen@aarhusph.dk