GRENAA
FORSIDEÅbent HusHvalpemotivationLydighedsholdKontakt

Grenaa PH støttes af følgende sponsorer:

KENJAN med rabat til alle medlemmer

OK - kort til bensin, diesel, tilbud på mobil og el

OK – tilmeld vor forening i OK’s APP

Verisure

Modtaget bidrag fra fonde:

2019 NRGI Værdipulje – LED lamper og varmepumpe – se deres video her

2020 Trygfonden – Brandudstyr

Sponsoraftale med Verisure

Grenaa PH har indgået et samarbejde med Verisure, og vores kontaktmand Allan Kjær. Samarbejdet går ud på, at man gennem Grenaa PH kan få rabat på køb af alarmsystem – uanset om det er til et medlem, en moster eller en vens virksomhed. Så længe kontakten formidles gennem Grenaa PH, støtter Allan klubben med en sponsering, .

Det er rigtig gode penge for klubben. Derfor vil jeg gerne bede alle om at promovere dette til alle, der måske kunne have en interesse i det.
Jo flere penge vi tjener herigennem, jo bedre forhold får vi for klubben!

Er der spørgsmål, er I meget velkomne til at skrive til Grenaa PH

Spar penge på dit alarmsystem og støt Grenaa PH.

Verisure tilbyder gennem Allan Kjær en rabatteret pris på alle henvendelser om alarmsystemer gennem Grenaa PH.

Uanset om du, din nabos moster eller din virksomhed mangler en alarmløsning, sørger Allan for det!

Det er altid Allan der giver tilbud, installerer og laver efterfølgende service. Derudover støtter Allan Grenaa PH med et sponsorbeøb for hvert installeret alarmsystem.  Du både sparer penge og støtter klubben!

Har det interesse, skal du blot skrive en besked med navn og telefonnummer på vor kontaktside, og så ringer Allan dig op!

Vi håber meget, at I har lyst til at støtte klubben og samtidig gøre en god handel ?