DM
FORSIDEProgramKlasseledereMød vore sponsorerFacebook nyhederGalleri
VELKOMMEN TIL DM 2023

Dansk Politihundeforenings Danmarksmesterskab 2023 bliver afholdt af Ringsted og Østsjællands afdelinger i Område 5 på Sjælland.
Sørup Herregaard, beliggende mellem Ringsted og Haslev, er omdrejningspunktet for DM i usædvanligt flotte rammer, og her sker såvel indkvartering, spisning som hovedstandplads.
Se i øvrigt mere om de flotte rammer på hjemmesiden for Sørup Herregaard : sorup.dk

Indkvarteringen vil være på 2 og 3-mandsværelser. Det er tilladt at have hund på enkelte værelser mod en merbetaling på kr. 250.

Hovedstandpladsen er beliggende i tilknytning til hotellet. Her vil der være forskellige stande samt boder med mad og drikke til rimelige priser.

Fra DM 2022

Bespisningen foregår i  restauranten, mens Kammeratskabsaften fredag, middagen lørdag aften samt festaftenen søndag foregår i den utroligt flotte festsal, hvor alle kan sidde samlet.

Indmarch vil foregå på hotellets område til  hovedstandpladsen - en meget kort tur som kun tager få minutter.
Herefter vil den officielle åbning af Danmarksmesterskabet samt præsentation af hundeførerne foregå på hovedstandpladsen.

Afslutningsvis vil der være opstilling til fotografering i de respektive klasser.

Selve øvelserne "i marken" foregår i naturskønne omgivelser i såvel Ringsted som Faxe kommuner.

PRISER
Fuldt arrangement alt inklusive koster kr. 2550.

I fuldt arrangement er der inkluderet 3x overnatning inklusive morgenmad, middag fredag, lørdag, festmiddag søndag samt madpakke lørdag og søndag.
Merpris for hund på værelse kr. 250,- for alle dage.
Middag fredag, lørdag aften og festmiddag søndag aften kan tilkøbes separat.
Der vil være levende musik både fredag & søndag.

Kammeratskabsaften fredag
Gule ærter m. tilbehør eller bøf m. tilbehør.
kr. 195,-

Middag lørdag aften
Offentliggøres senere
kr. 195, -

Festmiddag søndag aften
Forret:
Hovedret:
Dessert:
Drikkevarer: Vin, øl og vand ad libitum gældende under middagen fra kl. 19.30 – ca. 23.00
kr. 600,- incl. kaffe/te

Fredag, lørdag og søndag aften (efter kl. ca. 2300) kan der købes 4 øl til samlet pris kr. 125, -

Madpakker lørdag og søndag står Østsjælland og Ringsted Afdelinger selv for og de bringes ud til de respektive standpladser.

Stævnekontoret og mødelokaler finder man på Sørup Herregaard,  - se skiltning i receptionen.

Tilrettelæggere
Axel Ahm, Østsjælland, med god hjælp fra afdelingens medlemmer