OMRÅDE 6
FORSIDERESULTATERKONTAKTERREFERATERLOKALAFDELINGERGALLERIVedtægter

Dansk Politihundeforening - Område 6

Foreningens, områdets og lokalafdelingernes formål er, blandt andet, at skabe interesse for opdræt og dressur af politihunde og deres praktiske anvendelse inden for politiets arbejde og blandt civile medlemmmer samt at lade afholde konkurrencer, der bygger på praktisk politihundearbejde.

Dansk Politihundeforening - område 6 er et af 7 områder i Dansk Politihundeforening, med 324 medlemmer. Følgende lokalforeninger er i området: Birkerød, Frederiksværk-Gribskov, Helsingør, København, Roskilde, Skovbo og Taastrup.

Området afholder de, af hovedbestyrelsen, fastlagte opryknings- og udtagelseskonkurrencer samt områdemesterskab.

Der afholdes to unghundeoprykninger - en i foråret og en i efteråret. Derudover afholdes oprykningskonkurrecer i patrulje- og kriminalklassen i foråret samt udtagelseskonkurrencer i patrulje-, kriminal- og vinderklassen i efteråret.

Områdemesterskabet afholdes i foråret med 2 delkonkurrencer samt finale.

NYHEDER & INFO
AKTIVITETSKALENDER