FREDERIKSVÆRK-GRIBSKOV
FORSIDEKalenderResultaterLydighedscupFotogalleriSeneste NytLæs og LærKalenderINTERN
Dansk Politihundeforening, Frederiksværk-Gribskov.
Vi er en flok seriøse og dedikerede hundefolk, der dyrker konkurrence på højt niveau.
Vi arbejder med vores hunde ud fra moderne træningsmetoder..
Vi træner på vores plads, i skov, på marker, ved og i bygninger og mange andre steder, alt sammen
jf. konkurrenceprogrammet som findes på foreningens hovedhjemmeside.

Dansk Politihundeforening er tilsluttet Dansk Kennel Klub, der anerkender og fører Dansk Politihundeforenings uddannelsesbetegnelse i DKK-stambogen.
Det betyder også, at en kåring i Dansk Politihundeforening giver adgang til, at udstille i brugshundekklassen på DKK-udstillinger og i specialklubber tilsluttet DKK, ligesom kåringen er adgangsgivende til avlskåringer.

Foto Ankomst til Firhøj

Foreningens formål er: PH Frederiksværk-Gribskov - for hundeførere der vil overraskes.

Klubbens postadresse: Esrum Park 20, 3230 Græsted

Schroll ned hvis du vil se hvor vi holder til + hvis du vil maile til os.

KONTAKT OS

Du er velkommen til at kontakte os!

Find os på et kort
21120078