FREDERIKSVÆRK-GRIBSKOV
FORSIDEKalenderResultaterLydighedscupFotogalleri

Lydighedscup 2022

HVEM
Alle aktive medlemmer i PH Frederiksværk-Gribskov kan deltage. Der er ingen forudsætninger ud over du skal have en hund med og betale kr. 150,00 i startgebyr.

HVAD
Lydighedscup 2022 er en klub konkurrence i øvelse 1-6 som beskrevet i den grønne bog.  Altså øvelse 1: fri ved fod. Øvelse 2: apportering. Øvelse 3: halsgivning. Øvelse 4: spring. Øvelse 5: afdækning. Øvelse 6: fri ved cykel.  Sværhedsgrad er fra patruljeklassen og op efter.
Der er 5 afdelinger i 2022, heraf  2 med Taastrup PH. De 2 bedste resultater tæller. Hundeføreren kan fravælge øvelser. Der gives så ikke point der. Hvis der er point lighed er det den med bedste resultat i øvelse 1 der vinder, ved pointlighed der, den bedste i øvelse 2 og så fremdeles. Vinderen får en vandrepokal og en plakete på resultattavlen.
Der er 2 dommere. Dommersedler gives når konkurrencen er slut, altså efter alle 5 afdelinger.

HVOR
Som udgangspunkt på Fihøj. I Taastrup en gang i efteråret. Tilrettelægger kan vælge at flytte nogle af øvelserne til et andet sted.

HVORFOR
For at styrke hundene i øvelse 1-6. For træne konkurrencesituation.

HVORDAN
Tilmelding på sms til Karin. 2146 1010 eller på opslag på Firhøj. Du skal skrive dit navn og hundens kennelnavn. Resultaterne opdateres på hjemmesiden efter hver afdeling. Betaling til kassen.
Reg. Nr. 1551. Konto nr. 7310730

Lydighedscuppen 2022