SKIVE - DANSK POLITIHUNDEFORENING
FORSIDEKalender
TopbannerTopbanner

Kom og oplev forskellen

Er du klar til at udforske de mange fordele ved træning i Dansk Politihundeforening, Skive Afd.? Tag det første skridt mod en stærkere forbindelse med din hund og et aktivt fællesskab ved at deltage i vores hvalpetræning eller lydighedstræning.
I Skive Afdeling har vi et fællesskab dedikeret til træning af hunde og deres førere. I vores afdeling tilbyder vi en bred vifte af træningsmuligheder. Det er uanset om du har en politihund eller blot ønsker at træne din hund ud fra vores træningsmetoder er baseret på positiv forstærkning og respekt for hunden
Vi lægger stor vægt på både fysisk og mental træning af hunden, så i som team kan opnå jeres fulde potentiale.

Fællesskab

Vi værdsætter fællesskabet og samarbejdet mellem medlemmerne i klubben. Her kan du møde andre hundeejere med samme interesse og passion. Vi tilbyder en varieret træning, herunder lydighed, sporarbejde, og byttedriftsarbejde, så du kan finde det, der passer bedst til dig og din hunds behov, samt udvikle et stærkt bånd baseret på gensidig tillid.

Hvordan kommer du i gang?

Det er nemt at blive en del af Dansk Politihundeforening Skive Afdeling! Du behøver ikke at have en politihund for at kunne blive medlem. Alle lovlige hunderacer af mellem til stor størrelse og deres ejere er velkomne i klubben.

Kontakt os

For at få mere information om træningstider, medlemskab og hvordan du kan komme i gang med træningen. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores træningsfællesskab, hvor du og din hund kan udvikle jer sammen og skabe varige minder.

Kontakt os på: info@skiveph.dk

Du kan også finde os på Facebook
Skive Afd. - Dansk Politihundeforening

KONTAKT OS

Du er velkommen til at kontakte os!

Find os på et kort
info@skiveph.dk