RANDERS
FORSIDEMEDLEMSBLADWALL OF FAMEAKTIVITETER / KALENDERINTERN

Lydighedshold

Lydighedsholdet i Randers Politihundeforening er for alle større brugshunde racer fra 6 måneder og opefter.

Nyt hold starter hvert år i marts og august måned. Træningen foregår i 10 uger og kan afsluttes med en lydighedsprøve.

Når lydighedsprøven er bestået, er den adgangsgivende til det næste hold i Randers Politihundeforening - MIX holdet.

På lydighedsholdet vil der være fokus på både den individuelle træning samt den mere generelle træning. Der vil blive lagt vægt de grundlæggende lydigheds øvelser i PH’s konkurrence program (lineføring, fri ved fod, afdækning, spring, apportering, spor og grundlæggende byttedrift).

For at få det bedste udbytte af træningen, må der forventes en del hjemme træning..

Vi træner 1 gang ugentligt på en fast trænings aften. Træningen omfatter både praktisk træning samt teori. Herudover vil der være plads til snak om egne erfaringer og oplevelser med hundene.

Den ugentlige træning foregår på vores delvise indhegnede arealer på Mariagervej 295, hvor vi også har vores klubhus.

På første træningsaften skal vaccinationsattest og forsikringsbevis med både ansvar og udvidet forsikring (figurantdækning) fremvises.

Vi ser frem til at møde dig og din hund!

Mvh Instruktørerne på lydighedsholdet

TILMELD DIG HER