KALUNDBORG
Om foreningenKontakt foreningenResultaterINTERN

Alle hunde uanset race som er over 6 måneder kan deltage.
Målet med familieholde er også at give hundeejeren indsigt i træningsmetoder, så hunden gennem leg og motivation lære den grundlæggende lydighed, at omgås andre hunde og bliver en glad og lydig hund, gode egenskaber for både familie- og konkurrence hunden.
Der trænes udelukkende med positiv træningsmetoder, så der skal medbringes hundens ynglingslegetøj, rigtigt mange og superlækre godbidder, så der kan kræse for den gode kontakt og samarbejde.

På familieholdet er træningen opdelt i flere momenter. Fælles for alle momenter er at det tager udgang i samarbejde og motivation.
Her trænes lydighed, samarbejde og præcition gennem rally, agility og fælles lydighedstræning( rækketræning)
Næsearbejde ved korte spor og feltsøg på pladsen.
Et alsidig hold, der også giver plads til et kærligt og godt grin, hygge for både hund og fører.