HERNING POLITIHUNDEFORENING
Fra de gamle gemmerINTERN
NYHEDER & INFO

17/04 2024

Justering af "STARK brugsaftale"

Herning Politihundeforening - Brugsaftaler (danskpolitihundeforening.dk)

Du skal være logget ind i "Intern".

21/03 2024
Find dem under "Internt" og "Dogshots".

25/02 2024

Bettina og Kenzo på natøvelse i Randers

Fra klubbens side lyder et stort tillykke med den flotte 2. plads til Bettina og Kenzo.

Herunder beretter Bettina om konkurrencen:

Fredag nat d. 23/2-24 fandt en aktion mod rocker-gruppen ”Blue Horse” i Randers sted. Actionsleder (AC0001JHH – Jens Henrik Haagensen, Randers PH) havde indkaldt hundepatruljer til at assistere civilpatruljer til flere aktioner i landet. Jeg var en del af hundepatrulje HP0002HF sammen med Kenzo og Henriette Aarhus som chauffør fra Silkeborg PH.
Sammen deltog vi i 5 aktioner, hvor vi anholdt banditter, fandt bomber, penge, narko, tyvekoster osv. Det var en vild nat, hvor tempoet var højt, Kenzos næse i fokus og et fedt samarbejder: Tilbage til klubhuset blev forbryderbilleder og fund sammenlignet, hundepatruljernes indsats vurderet og aftenens aktion evalueret – en aktion som endte med en 2. plads til mit kørehold! Det må siges at være en fantastisk veltilrettelagt natøvelse med fuld skrue på elementerne, stor indlevelsesevne fra alle sider, sjov og ballade, udfordringer og knald på. Det bliver ikke sidste gang Kenzo og jeg deltager!

04/01 2024

Invitation til fællestræning

05/09 2023
Kære Medlemmer.
Så er vi klar til at tage imod bestillinger på tøj med klubbens logo.
Der er varslet en stigning på priserne efter nytår. Så hold jer ikke tilbage.
Kik på vedhæftet fil og tjek størrelser på deres hjemmeside. Vær opmærksom på både herre og dame modeller.
Tag endelig fat i Claudia eller jeg, hvis I har spørgsmål.
I bestiller ved at skrive til mig på messenger eller sms på 40838013.
INDEN 12.09 2023
Lise

Klik her for muligheder og priser

03/08 2023

Sådan får du adgang til indhold, der ligger under "Intern"

Som medlem har du adgang til "Intern", som du finder i øvre højre hjørne.
Her ligger fx referater fra møder, medlemsbladet og aktivitetsplaner.

For, at du kan få adgang til indholdet, er det vigtigt, at klubben har dit telefonnummer og din e-mailadresse.
Det er nemlig dit telefonnummer, der er dit brugernavn og din e-mailadresse, som adgangskode sendes til.
Er det i den skønneste orden med det, gør du sådan:
  1. Klik på "Intern" i øvre højre hjørne
  2. Indtast dit nummer i feltet "Mobilnummer" (nummeret, som du har meddelt Politihundeforeningen)
  3. Klik på "Glemt adgangskode?"
  4. Indtast din e-mailadresse (e-mailadressen, som du har meddelt Politihundeforeningen)
  5. Afvent kode, der kommer pr. e-mail. Tjek spamfilter, hvis ikke det sker (eller opdater din e-mailadresse ved kasserer)
  6. Luk administrationssiden ned (så du kommer retur til Herning Politihundeforening (danskpolitihundeforening.dk)
  7. Indtast koden, som du har modtaget pr. e-mail