MIDDELFART
FORSIDE

Hvalpemotivationskursus

Indskrivning til næste hold er mandag den 29. juli 2024 kl. 19.00 i klubhuset, Søbadvej 18, 5500 Middelfart

Middelfart Politihundeforening tilbyder forår og efterår alle hundeejere med hvalpe, i alderen 8 uger til 8 måneder, af større hunde at gå til træning på det hold, vi kalder hvalpemotivationshold.

Her lærer hund og fører hvordan man på en god måde får det rart sammen. Føreren lærer hvordan hvalpen motiveres til at samarbejde, til at være opmærksom på føreren, og at få hunden til at forholde sig roligt. Hvalpen lærer at træne sammen med andre hunde, og at komme i nye omgivelser med nye udfordringer. Samtidig får den lært mange konkrete øvelser og kommandoer, der er nyttige for den videre træning og det fremtidige samvær.

Information og indskrivning varer ca. 1 time.
Det er et krav at hunden er vaccineret, og den skal have en udvidet hundeansvarsforsikring med figurantdækning. Vaccinationsattest samt forsikringspolice skal medbringes ved indskrivning.

Lørdag kl. 9.00
Søbadvej 18