AABENRAA PH
FORSIDETRÆNINGMEDLEMSSKABRESULTATERKONKURRENCEPROGRAM

MEDLEMSSKAB I AABENRAA PH

Hvorfor medlemskab i Aabenraa PH?
Klubben adskiller sig fra andre brugshundeklubber ved, at træne hunden til at udføre et selvstændigt arbejde, hvor hunden skal tænke selv. Vi træner hunden til at være selvstændig med lydig. Vi laver ikke robothund. Konkurrenceprogrammet bygger på praktisk politihundearbejde. Programmet minder også meget om forsvarets hundeprøveprogram.

Formand Peter Caspersen
djpetercaspersen@gmail.com
Mobil 24272581

Kasserer Lena Schmidt
Næstformand Flemming Rasmussen
Bestyrelsesmedlem Lars Mikkelsen
Bestyrelsesmedlem Kjeld Nissen

Medlemsmøde
Medlemsmøde afholdes ved den første træningsdag i måneden - i sommerhalvåret tirsdag kl. 18.30, i månederne maj, juni og september og i vinterhalvåret lørdag kl. 14.00 i månederne november, februar, marts og april. Ønsker man emner diskuteret skal disse sendes til formanden på mail.
To sektioner
Dansk Politihundeforening er opdelt i 2 sektioner:

I Aabenraa afdellingen har vi desvære ingen sektion I hundefører - til trods for at medlems listen indeholder politibetjente.

Kontigent
For 2020, der er vedtaget ny priser for 2021.

Som medlem får du medlemsbladet "Politihunden" som udgives af hovedeforeningen

Bankoplysninger
Sydbank - reg. nr. 7045 - konto nr. 1419348