HJØRRING
FORSIDETRÆNINGPROGRAMMEROM PH HJØRRING
NYHEDER & INFO

08/10 2023
Hjørring Politihunde forening afholdte søndag d. 8. oktober fællestræning for alle afdelinger af område 1. Der blev budt på lidt af hvert, hvor både hunde og fører skulle tænke taktisk for at løse opgaverne.
Tak til alle de glade, positive og dygtige hundefører der deltog på dagen. Med højt humør og solskin ? blev det en rigtig god dag.
Stor tak til alle der hjalp til, både som figuranter, teori indlæring og forplejning. Tak til Louise fra Nordiske Poter for at lave intro til Dog Parkour.
Også tak til EUKANUBA Danmark for at levere en goodiebag til alle deltagerne ?
Også stort tak til aktivitetsudvalget i PH Hjørring Politihundeforening for at arrangere en rigtig god dag i hundens tegn ??

Her på facebook du se de mange stemningsbilleder fra dagen

16/03 2023
Der er arrangeret træningstur for medlemmer af PH Hjørring
LØRDAG D. 28. OKTOBER KL. 9.00 - 15.00

Vigtig info om dagen i Fårup.
Alle mødes uden for parken, hvor vi kører samlet ind kl. 9.00 til en fælles parkering.

Herfra er der frit spil med hundene i en stor del af parken. Områder der ikke kan benyttes, vil i blive oplyst om inden træning påbegyndes.

Der vil som udgangspunkt IKKE være arrangeret noget på dagen, men det er oplagt at man finder sammen nogle stykker og hjælper hinanden med en masse sjove og spændende øvelser.

Vi starter med et rundstykke kl. 9.00 som klubben giver. Kaffe, øvrige drikkevarer, samt frokost skal i selv medbringe.

Der ophænges snarest en liste i klubhuset, hvor i bedes tilmelde jer.