DPHF Logo

Tilmelding til DM 2024 i Gråsten

Der skal udfyldes én tilmelding pr. person - alle felter i formularen bedes udfyldt.

OBS: Hundeførere, dommere, figuranter, officials samt gæster inviteret af hovedbestyrelsen skal IKKE betale for DM.
Dog skal de betale for valg af hund på værelse, enkelt værelse og sengelinned.

Betaling foretages til Sydbank reg.nr. 7045 konto nr. 0001419348, Aabenraa afdelingen

Anfør venligst navn og forening ved betaling.

Tilmelding og evt. betaling senest den 18.09.2024 (men meget gerne før).

Spørgsmål kan rettes til Vivi Brohus Bonde - tlf. 40 61 01 71 eller mail: sekretariat@danskpolitihundeforening.dk

Indkvarteringen vil i år være i feriehuse på Marina Fiskenæs i Gråsten. Der vil blive indkvarteret 6 personer i hvert hus. Husk at medbringes sengelinned. Sengelinned kan tilkøbes for 150,- kr. som betales ved tilmelding.

Der er et begrænset antal værelser, hvor det er tilladt at have hund, merbetaling for hund i feriehus er på kr. 400,- som betales ved tilmelding.

Der er også begrænset mulighed for enkelt værelse, merbetaling for enkelt værelse er på 500,- kr. som betales ved tilmelding.

Det er først til mølle-princippet.

Har du bemærkninger, eller har du ønsker til bofælle, så anfør det i feltet herunder - ellers fordeler vi jer på værelserne

(Fuld forplejning inkluderer 3x overnatning med morgenmad, 3x aftensmad, 2x madpakker)