RANDERS
FORSIDEMEDLEMSBLADWALL OF FAMEAKTIVITETER / KALENDERINTERN

Mix- og kåringshold

Mix- og kåringsholdet i Randers Politihundeforening er for hunde og førere, der har bestået foreningens lydighedsprøve.

På holdet er der plads til både hyggetræning samt den mere seriøse træning frem mod foreningens konkurrenceprogram.

På holdet vil der bl.a. blive trænet:

Hundeførere der ønsker at få hunden kåret og deltage i officielle / uofficielle konkurrencer i Området og på landsplan, skal aflægge prøve for komme på kåringshold.

Hvis ikke der er et decideret kåringshold oprettet, vil det være muligt at komme i mentorordning, ved en af de rutinerede konkurrence hundeførere, frem mod en kåringsprøve.

Vaccinationsattest og forsikringsbevis med både ansvar og udvidet forsikring (figurantdækning) er et krav for at kunne deltage i træningen.

Deltagelse på holdet kræver medlemsskab af Randers Politihundeforening