HOLBÆK
FORSIDEEftersøgningstjenestePraktisk infoGallerierINTERN
Dansk Politihundeforening, Holbæk afdeling tilbyder eftersøgning efter tabte effekter/genstande.

Eksempelvis: ure, smykker, punge, bilnøgler, mobiltelefoner, fotoapparater, høreapparater, briller, kikkerter, bundstykke til jagteværer eller andet udstyr af værdi.

–Hvorfor disse ting er nævnt skyldes at foreningens hunde gennem tiden har fundet disse værdier.

Politihundeforeningen har oprettet et TEAM af dygtige hundefører, som med deres hunde tilbyder gratis eftersøgning af tabte effekter. Kontakt en af de nævnte tre hundefører i prioriteret rækkefølge. Herefter vælger teamlederen de nødvendige antal hunde til den pågældende opgave.

Hvad koster det?- Eftersøgningen er gratis. Dog forbeholder vi os godtgørelse af den nødvendige transportudgift.

Eftersøgningsteamet råder over unghunde, patruljehunde, kriminalhunde og vinderhunde.

Teamleder 1:  Tlf.  2178 4521(BL)

Teamleder 2: Tlf.  4050 0537 (SH)