OMRÅDE 5
FORSIDEBlanketterGallerierINTERN
DANSK
POLITIHUNDEFORENING

Område 5  v/områdeleder Ulla Petersen, Egebjergvej 8, 4800 Nykøbing F, Mobil: 25181686, Nykøbing den 1/3 2023

Invitation til områdemesterskab 2023

OMRÅDEMESTERSKAB SØNDAG DEN 2. april 2023

Holbæk afdeling og området har herved fornøjelsen af at indbyde til områdemesterskab 2023.

Mødested:                Fælleshuset, Arenavej 1, 4300 Holbæk
VIGTIGT – Da der er kæde for, så kør bagom - dvs. kør efter Lillevang 8, 4300 Holbæk og så ind hvor der står man ikke må uden at have gyldigt ærinde ?

Mødetid:                    Kl. 07.00 for alle (hundefører, dommere og figuranter)

Startgebyr:               Kr. 200,- pr. hundefører, betaling kan ske via mobil pay 11407

Regler for tilmelding er:
Hver klub kan stille med én hund og fører i hver klasse, unghunde-, patrulje-, kriminal- og vinderklasse.
Pr. tilmeldt hundefører skal tilmeldes 1 dommer og 1 figurant. Er dette ikke muligt, må klubben låne fra naboklubben.
Det er ikke området eller den afholdende forenings opgave at finde de nødvendige dommere og figuranter.

Tilmeldingsfrist: søndag d. 12. marts 2023

Tilmelding skal ske via område 5’s hjemmeside www.ph-omraade5.dk.

Bedste hilsner

Ulla Petersen & PH Holbæk