OMRÅDE 5
FORSIDEBlanketterGallerierINTERN

DANSK

POLITIHUNDEFORENING

Område 5 v/områdeleder Ulla Petersen, Egebjergvej 8, 4800 Nyk. F. Mobil: Tlf.nr. 25181686. Mail: upete@guldborgsund.dk                                                           Nykøbing den 13/3 2023

Til hundefører, dommer, figuranter, tilrettelægger og lokalafdelinger

Unghundeoprykning den 26. marts 2023

Forårets unghundeoprykning afvikles i henholdsvis Østsjælland og Holbæk, med henholdsvis 9 og 8 hundefører hvert sted.
Jeg ønsker, alle held og lykke på dagen, og jeg håber alle kommer hjem med en god oplevelse. HUSK resultathæfte og startgebyr 200 kr. Dennis de Fries har udarbejdet oplægget.

Praktiske oplysninger
Mødetid: Dommer, figuranter og hundefører møder kl. 7.00, hvis I ikke hører andet fra tilrettelæggeren.

Mødested: Østsjællands klubhus, Bråbyvej 79, 4690 Haslev.
Tilrettelægger: Axel Ahm, mobil 42644733. Overdommer: Niels Thim, mobil 28268878.

Hundeførere: Nykøbing: Louise Christine Hansen. Østsjælland: Tina Kofod, Ib Hasemann Ryden og Claus S. Jensen. Næstved: Henrik Gehlert, Helle Bejrholm, Hanne Pedersen og Bodil Hansen. Maribo: Allan Mandrup Poulsen.
Dommere: Nykøbing: Jytte Vognsven. Østsjælland: Knud Møller og Ejvind Willaa. Næstved: Lisbeth Dahl og Tina Kværnø. Maribo: Birgit Mandrup Poulsen.
Figuranter: Nykøbing: Niels Elkær Sørensen. Østsjælland: Ole Nielsen, Lone Hasemann Ryden og Karsten Nielsen (11´er fig.). Næstved: Karina Jensen og Ruth Dræberg. Maribo: Henrik Pedersen.

Mødested: Holbæk klubhus, Kalvemosevej 5, 4300 Holbæk.
Tilrettelægger: Niels Rybjerg, mobil 24211072. Overdommer: Jan Larsen, mobil 21952128.

Hundeførere: Slagelse: Martin Bergkrantz og Lene Østergaard. Holbæk: Marianne Priess og Mthias Farni
um. Kalundborg: Maiken Kornum, Finn Tarp Friis, Pia Christiansen og Peter Engsvang.
Dommere: Slagelse: Ulf Ege Larsen. Holbæk: Steen Hansen og Jan Priess.  Kalundborg: Torben Sørensen og Johnny Kornum.
Figuranter: Slagelse: Jesper Buch Larsen. Holbæk: Michael Karlsen, Michael Nielsen og Claus Jørgensen. Kalundborg: Jan Hansen og Bjarne Bo Hansen. Ringsted: Nichlas Fromsgaard (11´er fig)

Bedste hilsner

Ulla Petersen, DPH område 5