GRENAA
FORSIDEÅbent HusHvalpemotivationLydighedsholdKontakt

GRENAA PH: ÅBENT HUS

holdes på træningspladsen Næsgårdvej 3B, Grenaa lørdag d. 16. marts kl 10.00 hvor der er tilmelding af nye hold.

Når vi tilmelder til nye hold er der ÅBENT HUS med opvisning af dygtige hunde i Grenaa PH. Alle hundeejere og hundeentusiaster inviteret til at deltage i denne unikke begivenhed, hvor man kan udforske træningsmetoder og mulighederne, som foreningen tilbyder. Grenaa PH tilbyder en bred vifte af træningsmuligheder for hunde og deres ejere.

Kom og se, hvad du kan lære din hund

Opvisningsprogram til åbent hus:
Hvalpemotivation
Lydighed
PH programmet
Rallylydighed

Efter opvisningen kan du tilmelde dig hvalpemotivation og lydighedskurset og tale med vor adfærdskonsulent, instruktører og medlemmer om, hvordan vi hjælper hinanden med træningen.

Hvalpemotivation: Vil du have en glad og lærevillig hvalp?
Hvert år starter vi nye hold i marts og august måned.
Tilmeld dig HVALPEMOTIVATION nu! Mød vor adfærdskonsulent til åbent hus.
Holdet træner onsdag aften eller lørdag formiddag. 10 lektioner

Lydighedshold: Lær din hund at komme når du kalder og gå pænt i snor
Hvert år starter vi nye hold i marts og august måned.
Tilmeld dig til LYDIGHED nu! Mød vore instruktører til åbent hus.
Holdet træner hver torsdag aften. 10 lektioner

Send evt. en tilmelding med dine oplysninger fra vor kontakt side, så bliver du skrevet på det næste hold der starter:

VELKOMMEN!
Dansk Politihundeforening
Grenaa afdeling, Næsgårdvej 3B, Grenaa

Se NRGIs video om GrenaaPH

Se artikkel om Åbent Hus på Vores Grenaa på Facebook - klik her

Vi tilbyder også:

RALLY lydighed med løbende tilmelding
Træning lørdage kl. 10.00.
For vore medlemmer tilbydes der et sjovt videreudviklet og lærerigt alternativ til lydighed. En træningsform hvor der vægtes på kontakt, kommunikation og samarbejde mellem dig og din hund.

Yderligere information:

Pris for hvalpemotivation kr. 800.
Pris for lydighedsholdet er kr. 800.
Pris for medlemskab/rally kr. 1.000 pr. år.
Dansk Politihundeforening er en civil forening, hvor både civile hundeførere og politiets hundeførere kan deltage i hundetræning.

Vaccinationsattest og udvidet hundeforsikring skal forevises ved tilmelding. Der optages alle store hunderacer, undtagen ulovlige hunderacer.
Ulovlige øre- og halekuperede hunde optages heller ikke.

Mangler du yderligere oplysninger, kan du sende en besked på vor kontakt afsnit nederst på forsiden.