KALUNDBORG
Om foreningenKontakt foreningenResultaterINTERN

Hundetræning for alle.

Opstart i februar og i august er der opstart af hold.
Alle hvalpe/hunde uanset race og alder kan deltage.
Forudsætningen for at kunne deltage på et hold er at hunden er registreret i hundregistret, vaccineret og har en udvidet ansvarsforsikring.
Listehunde kan kun deltage såfremt de er påført mundkurv i henhold til gældende lovgivning.

Træningen giver deltagerne indsigt i træningsmetoder, så hunde gennem leg, motivation og samarbejde kan lære

Træningen foregår primært på træningsarealet ved klubhuset: Arnakkevej 12A i Kaldred,

Undervisningen er lørdag formiddag, 9 gange a 1-1½ time incl. afslutningsprøve.

Deltagerprisen er 600,00 kr. skal indbetales til foreningens bankkonto registreringsnummer 2190 kontonummer 6873 712 986 eller MobilePay 410478, husk at udfyld navn og hold ved overførslen.

Foråret hvalpe-, unghunde-, lydigheds & familiehold er p.t. godt igang.

Næste opstart af hvalpe-, unghunde-, lydigheds & familiehold er:
Lørdag den 03. august 2024, kl. 09:00
Mødested: Pladsen ved klubhuset
                                   Arnakkevej 12A, 4593 Eskebjerg

Det vil lette opstarten, hvis du tilmelder dig via tilmeldingsblanketten som du finder HER.

Tilmeldingen til kurset noteres først hos os, når kursusgebyret på kr. 600,00 er betalt. Så vil du sikre dig en plads, er vores anbefaling at indbetale kursusgebyret samtidig med tilmeldingen til foreningens bankkonto:
Regnr.:  2190   kontonr.:   6873 712 986 eller på MobilePay 410478

Husk at oplys dit og hundens navn ved indbetalingen.
Sidste frist for indbetaling er senest en uge før kursus start - og dette hvis kurset ikke er overtegnet på dette tidspunkt.

Hvis du har spørgsmål til hold eller tilmeldingen kan du kontakte
Bjarne Bo Hansen, telefon 4218 4812