RINGSTED
FORSIDEPOLITIHUNDETRÆNINGKONTAKTOM KLUBBENLINKSINTERN

POLITIHUNDETRÆNING I RINGSTED POLITIHUNDEFORENING

En lokalafdeling af Dansk Politihundeforening i

område 5, (Vest- & Sydsjælland).

Ringsted Politihundeforening samarbejder med flere af de øvrige lokalafdelinger i område 5, via en samarbejdsaftale, hvor vi afholder konkurrencer i de 5 forskellige klasser, som findes i Politihundeforeningens regi.

Vi afholder endvidere lydighedskurser flere gange hvert år, hvor alle kan deltage og vi glæder os altid meget til at byde nye hvalpe og hundeejere velkomne til lydighedstræning i Ringsted Politihundeforening.

Efter lydighedstræning kan vi tilbyde fortsat træning af din hund, i trænings-programmet for Dansk Politihundeforening.

Dette kan aftales nærmere, med din træner på lydighedskurset.

Dansk Politihundeforening, Ringsted afdeling, består af medlemmer fra sektion I (polititjenestemænd med politiets hunde), medlemmer af sektion II (civile & polititjenestemænd med civile hunde) samt enkelte passive medlemmer.

Dansk Politihundeforening udgiver endvidere bladet "Politihunden".

Har du lyst til at høre mere om vores forening, er du altid meget velkommen til at kontakte os, og eventuelt aftale et besøg på vores træningsplads. Du finder vores kontaktoplysninger HER

Hundetv.dk har haft besøg af vores formand Dennis de Fries. Dennis forklarer her om PH programmet, og hvad hunden skal kunne for at bestå.

På Dansk Politihundeforenings officielle hjemmeside kan du finde alle oplysninger om kårings og konkurrence programmerne: