DANSK POLITIHUNDEFORENING

17/09 2021
DM PROGRAM

10/09 2021
Listen er foreløbig - Ændringer kan forekomme.
Udtagne dommere_figuranterDM2021

Seneste ændring: 11/9-2021

06/09 2021
PATRULJEKLASSEN2021.pdf
KRIMINALKLASSEN2021.pdf
VINDERKLASSEN2021.pdf

Husk at tilmelde dig snarest via tilmeldingen her på siden!

03/08 2021
I forbindelse med, at hjemmesiden har fået en overhaling, er også "Den Grønne Bog" blevet fornyet. Den nye udgave tilpasser sig automatisk til små og store skærme. Den væsentligste, tekniske ændring er nok, at siden kan benyttes selv om man befinder sig i et område med dårlig mobil- eller wifi-dækning. Når først siden f.eks. er hentet på din telefon, kan alle punkter læses selv om man skulle miste forbindelsen (man skal selvfølgelig ikke gå væk fra siden :0).

For både at gå med livrem og seler, er der også mulighed for at hente indholdet som PDF direkte i "Den Grønne Bog".

03/08 2021
Dansk Politihundeforening har fået ny hjemmeside her fra primo august 2021. Det har været en lang proces, og samtidig med fornyelsen udadtil, er hele det bagvedliggende "maskinrum" blevet gennemgået, gjort mobilvenligt og sikret bedst muligt i forhold til GDPR m.m.

Der er også åbnet mulighed for, at lokalafdelingerne kan få deres egen "hjemmeside" ind i den  nye struktur, med de stordrifts-fordele det nu giver. Kontakt os for at høre nærmere om dette!

I den kommende tid vil vi gennemgå det nye system for evt. fejl og mangler, så det hele hurtigst muligt kommer til at køre helt optimalt.

Håber I vil tage godt imod fornyelsen!